No puc excloure de la llegenda capes no visibles

Eines de processament i anàlisi SIG amb el MiraMon i eines de teledetecció. Casos d'aplicació, resultats, problemàtiques d'ús i algorismes.
Respon
manel
Entrades: 4
Membre des de: dc., 09 gen. 2019, 13:22

No puc excloure de la llegenda capes no visibles

Entrada Autor: manel »

Bona tarda,

Ara estic provant d’incloure a la llegenda una capa amb 39 entrades i que només es vegin les que surten dins l’àmbit del mapa, però desselecciono el botó “mostrar capes que no són visibles per escala o àmbit” i no té cap efecte.
M’estic saltant algun pas?
La versió del Miramon és la 8.1j.
Gràcies per avançat.

Manel
guillem
Entrades: 16
Membre des de: dt., 06 maig 2014, 15:09

Re: No puc excloure de la llegenda capes no visibles

Entrada Autor: guillem »

Bon dia Manel,

El botó que esmentes no té efecte sobre les classes, sinó sobre les capes. Aquesta situació, la que esmentes, no està prevista directament al mòdul d’impressió. Perque només apareguin les classes volgudes hauries d’editar manualment la llegenda a la vista del MiraMon. Per fer-ho has:
1. Activar la llegenda.
2. Doble clic sobre el símbol menys que hi ha al costat esquerre del títol de la capa a la llegenda.
3. Activar “indicar manualment els valors i l’ordre”
4. Clic sobre els punts , i editar-ho manualment.
5. A continuació, anar al mòdul d’impressió, i ara sí que només t’apareixeran les classes volgudes.

Per altra banda, si has de repetir força vegades l’operació, et podries plantejar retallar la capa per els diferents àmbits d’impressió, i aleshores si que només t’apareixeran les classes presents en aquell àmbit. M’explico? Espero haver-te ajudat.

Salut,

Guillem
Respon