Fusionar taules amb el GESTBD

Eines de processament i anàlisi SIG amb el MiraMon i eines de teledetecció. Casos d'aplicació, resultats, problemàtiques d'ús i algorismes.
Respon
Anonim_MM
Entrades: 112
Membre des de: dj., 30 juny 2011, 15:35

Fusionar taules amb el GESTBD

Entrada Autor: Anonim_MM »

Pregunta d'interès d'una usuària

Hola, no em funciona la eina de fusió de taules (amb la eina de gestor de BD) o per línia de comanda en fusionar les taules que adjunto. Em dóna l'error que els camps no són iguals.

· si la taula receptora és el capt2012.dbf em dóna l'error
· si fusiono les dues taules amb els altres noms que no em dóna cap error i funciona bé.

Aquest procés forma part d'un procés batch que fa unes setmanes em funcionava. La única diferència que veig és que des de llavors que sí anava la taula capt2012.dbf ha tingut algun canvi d'estructura però que he tornat a redefinir igual que les taules donadores.... He intentat tornar a generar una taula capt2012.dbf des de zero (exportant-la a MDB i tornar a exportar a DBF, o a través de XLS.... però el problema persisteix....)

Tot em fa pensar que l'històric de canvis que hagi pogut tenir la taula DBF receptora hagin afectat d'alguna manera la seva estructura i el GestBD no l'entén com a bona tot i que l'estructura final d'una i altre siguin iguals, i tot i els canvis i intents de començar de zero que he fet....

He mirat en el diari de versions del MiraMon però no he vist cap canvi documentat en aquesta aplicació.... tinc la versió 7.0j del MiraMon.

Com que forma part d'un procés automàtic per a generar uns productes per a un client, que antigament tot el procés es feia amb Arcinfo, jo l'he canviat a MiraMon des de fa uns mesos, abans anava bé però ara no i aquest problema que no acabo d'entendre per on va em fa perdre molt de temps. I no trobo lògic que hagi de començar de nou en definir les taules des de zero.... us havíeu trobat en alguna cosa similar? Em podeu donar alguna pista?
Anonim_MM
Entrades: 112
Membre des de: dj., 30 juny 2011, 15:35

Re: Fusionar taules amb el GESTBD

Entrada Autor: Anonim_MM »

Resposta d'interès de la mateixa usuària

Hola, després de donar-hi voltes i més voltes he trobat que les taules que m'interessava fusionar no es fusionaven perquè tenien el joc de caràcters diferents (una cosa ben senzilla). Una vegada els he informat iguals es fusionaven bé. En les taules que sí funcionava la fusió tenien el mateix joc de caràcters. Així doncs, a banda de tenir la mateixa estructura cal també el mateix joc de caràcters.

Espero que abans d'invertir temps en mirar el correu anterior pugueu veure aquest i no us faci perdre més temps, si és el cas disculpeu.
Respon