Canvi projecció ED50-31N a ETRS8931N

Funcionament del MiraMon Professional i del Lector Universal de Mapes del MiraMon.
Respon
gemma
Entrades: 2
Membre des de: ds., 19 nov. 2011, 21:36

Canvi projecció ED50-31N a ETRS8931N

Entrada Autor: gemma »

Estic provant de convertir una imatge ràster deETRS89-31N al sistema de referència de coordenades ED50-31N paràmetres UB/ICC amb CanviPRJ, però la conversió no me la fa bé. L'àmbit del IMG de sortida és correcta, és a dir ha convertit correctament la malla (X,Y min-max) però el valor del píxel no està ben assignat, és a dir la imatge resultant no està en ETRS89, ja que si superposo la imatge transformada amb la mateixa imatge descarregada del ICC en ETRS89 no coincideixen.
La prova la he fet amb dos ortos descarregades del ICC en ED50 i en ETRS89, format MrSid, després les he convertir a IMG i he corregit les metadades de la IMG en ETRS89 per assignar-li correctament el SRC. Després he entrat a CanviPRJ i únicament he introduit el valor de resolució, deixant el mateix valor que el de la imatge original. Un cop convertida la superposo sobre la que originalment ja estava en ED50, i no coincideixen.
He fet algún pas incorrecte? m'he deixat alguna cosa?
Moltes gràcies.
Lluís Pesquer
Entrades: 11
Membre des de: dj., 16 juny 2011, 19:03

Re: Canvi projecció ED50-31N a ETRS8931N

Entrada Autor: Lluís Pesquer »

Hola Gemma,
el teu procediment em sembla correcte, però ara mateix, i amb la versió que es distribueix actualment, acabo de fer una prova de canvi de sistema de referència en el mateix sentit que tu, o sigui de ETRS89 a ED50 i ha funcionat correctament.
Per ajudar-te voldria saber en primer lloc quina és la teva versió del mòdul? o sigui quina és la data del fitxer canviprj.exe de la carpeta MiraMon?
També m'aniria bé que detallis quina és la maginud de l'error, quina creus que és la diferència respecte una correcta georefrenciació (estem parlant de 150 metres, de molt més o potser de l'rodre del metre?)
Gràcies.

Lluís

Recorda que tens més informació a http://www.creaf.uab.cat/miramon/new_no ... Mon_v4.pdf
gemma
Entrades: 2
Membre des de: ds., 19 nov. 2011, 21:36

Re: Canvi projecció ED50-31N a ETRS8931N

Entrada Autor: gemma »

Hola Lluís,
la data del canviprj.exe es del 25/10/2011(igual que calcgeo) - la versió MiraMon 7.0j.
L'error és d'uns 400m i em passa tan si converteixo de ED50 a ETRS89 com al revés. Tot i que la malla si que està ben convertida (el nou àmbit del fitxer) la imatge no se'm veu correctament. Si faig la prova amb capes vectorials (per ex. ARC) no tinc cap problema.
Moltes gràcies,
gemma
Respon