Hola,
Recentment he canviat de domicili i ara només disposo d'internet a través d'un PROXY.
Quan intento accedir a un servidor extern (cadastre, ortoexpress...) em dóna el següent error:
"Error de comunicacions d'internet 407: Proxy Authentication Required"
Sembla que hagi d'entrar les dades del proxy a algun lloc però no se a on ho he de fer.
Em podeu ajudar?
SERVIDORS EXTERNS PER MITJÀ DE PROXY
Re: SERVIDORS EXTERNS PER MITJÀ DE PROXY
L’accés de MiraMon a la Internet es fa a través de les llibreries de Windows anomenades Wininet. Aquestes llibreries comparteixen la configuració amb l’Internet Explorer. Una primera cosa seria intentar canviar la configuració de proxy del Internet Explorer.
En Internet Explorer 8 això es fa amb Herramientas|Opciones de Internet|Conexiones|Configuración de LAN|Usar un servidors proxy para la LAN
No descarto que també calgui fer alguna cosa en el codi de MiraMon per activar l’accés per proxy però no ho crec. Quan ho varem programar, varem intentar deixar-ho tot prou flexible.
Ja ens direu si us ha servit,
Joan Masó
En Internet Explorer 8 això es fa amb Herramientas|Opciones de Internet|Conexiones|Configuración de LAN|Usar un servidors proxy para la LAN
No descarto que també calgui fer alguna cosa en el codi de MiraMon per activar l’accés per proxy però no ho crec. Quan ho varem programar, varem intentar deixar-ho tot prou flexible.
Ja ens direu si us ha servit,
Joan Masó
Bon dia,
la meva experiència al meu lloc de feina, que sortim a Internet per un proxy, és que si amb l'IE accedeixes a Internet (i es pot provar fer un getcapabilities al servidor de l'ICC des del navegador), el MiraMon es comporta de la mateixa manera.
Prova de fer un getcapabilities des del InternetExplorer:
http://shagrat.icc.es/lizardtech/iserv/ ... ervice=wms
Si veus el XML de resposta, obre el MiraMon i t'hauries de poder connectar sense problemes.
Salut!
Sergi
la meva experiència al meu lloc de feina, que sortim a Internet per un proxy, és que si amb l'IE accedeixes a Internet (i es pot provar fer un getcapabilities al servidor de l'ICC des del navegador), el MiraMon es comporta de la mateixa manera.
Prova de fer un getcapabilities des del InternetExplorer:
Si veus el XML de resposta, obre el MiraMon i t'hauries de poder connectar sense problemes.
Salut!
Sergi
Gràcies per la ràpida resposta. Us explico:
Tinc l'IE 8 configurat per a connectar-se a internet a través del proxy. De fet si estic en aquest forum és gràcies a que aquesta connexió rutlla donat que no tinc mètode alternatiu. Tot i així el Miramon hem dóna aquest error.
En relació al Getcapabilities... Si em podeu indicar on he d'introduïr el codi de l'enllaç... No estic avesat als temes de programació.
Salut i gràcies.
Tinc l'IE 8 configurat per a connectar-se a internet a través del proxy. De fet si estic en aquest forum és gràcies a que aquesta connexió rutlla donat que no tinc mètode alternatiu. Tot i així el Miramon hem dóna aquest error.
En relació al Getcapabilities... Si em podeu indicar on he d'introduïr el codi de l'enllaç... No estic avesat als temes de programació.
Salut i gràcies.
Bona tarda,
el tema del GetCapabilities és que escriguis en la barra de direccions del navegador la URL:
(he vist que en l'entrada anterior estava tallada la URL, però l'enllaç era correcte, per si ho torna a tallar).
Si des del IE veus el xml que retorna aquesta URL vol dir que el MiraMon hauria de poder connectar-se a la cartografia WMS de l'ICC.
Salut!
Sergi
el tema del GetCapabilities és que escriguis en la barra de direccions del navegador la URL:
(he vist que en l'entrada anterior estava tallada la URL, però l'enllaç era correcte, per si ho torna a tallar).
Si des del IE veus el xml que retorna aquesta URL vol dir que el MiraMon hauria de poder connectar-se a la cartografia WMS de l'ICC.
Salut!
Sergi
Hola,
l'Enllaç que m'has passat hem retorna un document molt llarg que comença així:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="no" ?>
que deu ser el xml que em comentes. Tot i així el problema persisteix.
De fet l'error "Error de comunicacions d'internet 407: Proxy Authentication Required" apareix fins i tot quan intento "Actualitzar la col·lecció de servidors".
Amb aquest problema perdo una gran funcionalitat que té el Miramon... Alguna altra possible solució?
l'Enllaç que m'has passat hem retorna un document molt llarg que comença així:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="no" ?>
que deu ser el xml que em comentes. Tot i així el problema persisteix.
De fet l'error "Error de comunicacions d'internet 407: Proxy Authentication Required" apareix fins i tot quan intento "Actualitzar la col·lecció de servidors".
Amb aquest problema perdo una gran funcionalitat que té el Miramon... Alguna altra possible solució?
La solució:
Tornar a instal·lar el Miramon.
Tornar a instal·lar el Miramon.