Bon dia,
Em vaig descarregar el MiraMon el 19 de novembre i el ZIP contenia un Inst_MM9.exe i un MiraMon.mmz del 16 de novembre. Quan executo algunes aplicacions, com per exemple descomprimir un MMZ m’apareix un missatge d’error però que no sembla afectar el funcionament d’aquestes aplicacions. Tinc el MM instal·lat en anglès i el missatge és:
El paràmetre "MaxVertexsImpressora" del fitxer C:\MiraMon\MiraMon.par és fora del rang [0,32767].
Usaré un valor = 15000.
Com puc fer per desactivar aquest error?
Moltes gràcies.
Error relatiu a MaxVertexsImpressora o a MaxVertexsTargetaGrafica
-
- Entrades: 18
- Membre des de: dj., 02 juny 2011, 10:02
Re: Error relatiu a MaxVertexsImpressora o a MaxVertexsTargetaGrafica
Bon dia,
La primera cosa a dir és que el missatge, tot i que molesti, no té cap influència en el comportament de les aplicacions.
Per a evitar-lo teniu dues solucions:
A/ La recomanable (perquè tindreu també altres coses millorades, corregides, etc): Descarregueu una nova versió.
B/ La ràpida: Editeu el fitxer MiraMon.par del directori del MiraMon amb la llibreta del Windows i canvieu el valor de les claus MaxVertexsTargetaGrafica= i MaxVertexsImpressora= pel valor 32767. O sigui:
MaxVertexsTargetaGrafica=32767
MaxVertexsImpressora=32767
També podeu fer això des del menú "Ajuda | Configurar paràmetres" i anant a les pestanyes Visualització i Impressió, on es defineixen aquests dos paràmetres.
La primera cosa a dir és que el missatge, tot i que molesti, no té cap influència en el comportament de les aplicacions.
Per a evitar-lo teniu dues solucions:
A/ La recomanable (perquè tindreu també altres coses millorades, corregides, etc): Descarregueu una nova versió.
B/ La ràpida: Editeu el fitxer MiraMon.par del directori del MiraMon amb la llibreta del Windows i canvieu el valor de les claus MaxVertexsTargetaGrafica= i MaxVertexsImpressora= pel valor 32767. O sigui:
MaxVertexsTargetaGrafica=32767
MaxVertexsImpressora=32767
També podeu fer això des del menú "Ajuda | Configurar paràmetres" i anant a les pestanyes Visualització i Impressió, on es defineixen aquests dos paràmetres.
Xavier