Tipus de cursor desconegut

Funcionament del MiraMon Professional i del Lector Universal de Mapes del MiraMon.
Respon
Víctor
Entrades: 14
Membre des de: dj., 10 nov. 2011, 09:54

Tipus de cursor desconegut

Entrada Autor: Víctor »

Hola família Miramon, ja porto uns anys utilitzant aquesta eina de sig i cada dia m'ensenya coses noves.
Ara tinc un petit problema: quan vuy associar una base de dades mdb a un vector em dona el següent error:

"MM ODBC error: Tipus de cursor desconegut"

Aquest error apareix quan vuy crear l'enllaç des de GEMM però curiosament l'enllaç igualment es crea... l'únic problema és que quan pretens consultar la informació d'un element de la capa en qüestió (consulta per localització) el mateix error torna a aparèixer per partida doble (la finestra d'error apareix 2 vegades)... Després de clicar d'acord en les dues finestres consecutives d'error finalment em proporciona la informació correctement però com entendreu d'aquesta manera no es pot treballar...

A veure si em podeu donar un cop de mà. Salut!
Ivette
Entrades: 11
Membre des de: dc., 01 juny 2011, 19:26

Re: Tipus de cursor desconegut

Entrada Autor: Ivette »

Hola Víctor,

Jo m'hi he trobat aquests dies fent servir el Windows 7 i enllaçant el GeMM amb un excel. No sí tu també tens Windows 7. En el meu cas l'enllaç no era directe amb GeMM sinó mitjançant un fitxer DSN, així que vaig poder anar provant drivers diferents. En el cas de l'Access, però, no caldria fitxer DSN i l'enllaç hauria de ser directe. Jo he intentat fer unes proves amb Windows 7 i la darrera versió de l'access i no he tingut cap problema.

A veure si algú més s'hi ha trobat i ens pot donar un cop de mà.

Ivette
Víctor
Entrades: 14
Membre des de: dj., 10 nov. 2011, 09:54

Re: Tipus de cursor desconegut

Entrada Autor: Víctor »

Hola Ivette, gràcies per la teva resposta.
Efectivament treballo amb W7 però en la meva versió de miramon 7.0c no puc enllaçar un vector amb un arxiu Access 2007 (quan s'obra la finestra de navegació per seleccionar l'arxiu "no el veu") sino que primer l'he de transformar a Access 2002-2003 (mdb). Quan finalment faig l'enllaç amb el mdb llavors em dona l'error que us explicava.

Salut
Respon