Retall raster cobertes sòl

Funcionament del MiraMon Professional i del Lector Universal de Mapes del MiraMon.
Respon
Raquel
Entrades: 2
Membre des de: dc., 07 març 2012, 12:46

Retall raster cobertes sòl

Entrada Autor: Raquel »

Hola,

He fet un retall d'una capa ràster de cobertes de sòl amb uns polígons però igualment em continuen sortint a la llegenda tots els diferents tipus de cobertes, com ho puc fer per a què aquestes que no existeixen a la meva zona ja no surtin? He de fer una reclassificació de les cobertes i m'aniria força bé no haver-ho de fer amb totes les cobertes.

Gràcies
XavierPons
Entrades: 18
Membre des de: dj., 02 juny 2011, 10:02

Re: Retall raster cobertes sòl

Entrada Autor: XavierPons »

Hola Raquel,

Cal que eliminis del tesaurus de categories aquelles que no existeixen. Procedeix així:
* Fes una selecció per atributs de totes les cel·les (valor >=0) i demana les estadístiques. Amb això tindràs el llistat de les categories que apareixen al retall que tens.
* Obre les metadades i vés a la pestanya d’Informació temàtica. Selecciona la taula de categories (tesaurus) i prem el botó “Obrir amb el MiraDades”.
* Elimina els registres de la taula des del botó que diu el número de registre.

Si tanques la capa i la tornes a obrir ja no se’t veuran les categories a la llegenda (si encara se’t veiessin és que a la taula de simbolització (paleta) hi ha un camp amb els descriptors de les categories: esborra’l amb el MiraDades).

Salut.
Xavier
Raquel
Entrades: 2
Membre des de: dc., 07 març 2012, 12:46

Re: Retall raster cobertes sòl

Entrada Autor: Raquel »

Gràcies!!
Respon