Pregunta d'interès d'un usuari
He adquirit una licència del programa MiraMon per a fer les pràctiques de GIS del grau de ciències ambientals de la UNED. El tinc instal.lat i tot molt bé excepte una cosa. Quan vull baixar-me documents de Word d´internet me´ls baixa com a documents .img i no com a .doc i, per tant, no puc visualitzar-los. Què puc fer?
Registrar les extensions dels fitxers
Registrar les extensions dels fitxers
Anonim_MM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt., 22 maig 2012, 16:57, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Registrar les extensions dels fitxers
Executi l'aplicació Inst_mm7.exe (Típicament a C:\MiraMon), seleccioni el botó "Personalitzada", activi només la casella de "Registrar extensions" i a l'extensió DOC seleccioni l'opció de "Mantenir enllaç actual amb: ...WinWord.exe...". Podria ser que li calgués reiniciar l'ordinador.
Veure captura adjunta.
Veure captura adjunta.
Hola! He fet el que m´has dit però no funciona. En "Gestió de les extensions dels fitxers" no m´apareix el mateix que a tú. A la plana 6/8, en Extensió DOC tinc 3 opcions: vincular, no vincular (ambdúes les puc triar) i no vincular però afegir... (què no puc triar). He intentat amb no vincular i he reiniciat però res de res...Ah!...ara mateix he intentat adjuntar un fitxer de Word amb la plana que m´ix per a que ho vegues però no me deixa...i ací damunt del quadre on estic escrivint açò posa "l´extensió docx no està permesa"...en fi...ja me dius alguna cosa...Gràcies. Daniel.
Un altre opció és fer-ho des de l’Explorador de Windows, et poses a sobre d’un fitxer DOC de Word, botó dret, “Abrir con”, “Elegir programa predeterminado”, “Examinar” (escollir el Word) i activar la casella “Usar siempre el programa seleccionado para abrir este tipo de archivos”