Pregunta d'interès d'un usuari
Tinc un problema que t'agrairia em resolguessis... Tinc la capa Suma 445 i 444 i li vull restar la informació de dins la capa Zones_excloses_pol .Ho hem intentat amb el retall de capes i el que ens fa és agafar només la info del mapa zones excloses, treient el demés, és a dir, el contrari del que volem...
Extracció de l’invers d’una mascara
Re: Extracció de l’invers d’una mascara
1. Afegir a la mascara (Zones_excloses_pol.pol) un camp (ZONA_EXCL, per exemple) amb una descripció que digui “Zona exclosa” (camp caràcter de mida 15). Omple el camp amb aquesta descripció excepte al registre 0, ja que a les capes poligonals correspon a l’exterior dels polígons. Ho pots fer amb el MiraDades: Eines | Bases de dades alfanumèriques | Gestor de taules
2. Combinar les capes: Eines | Combinació analítica de capes. En el teu cas vols crear una capa nova POL combinant capes poligonals (POL+POL=POL).
3. Obrir la capa POL resultant i a partir d’una consulta per atributs fer una cerca del camp ZONA_EXCL diferent (=/=) a “Zona exclosa” o igual i invertir la selecció des de la caixa de selecció d’objectes.
2. Combinar les capes: Eines | Combinació analítica de capes. En el teu cas vols crear una capa nova POL combinant capes poligonals (POL+POL=POL).
3. Obrir la capa POL resultant i a partir d’una consulta per atributs fer una cerca del camp ZONA_EXCL diferent (=/=) a “Zona exclosa” o igual i invertir la selecció des de la caixa de selecció d’objectes.
D'acord Edu.
Ho hem fet i ara tenim un altre problema: quan li fem la selecció al nou camp creat no ens ho deix guardar com a vector estructurat, diu "Nombre de parametres incorrecte en linia de comanda". Això ja m'ha passat en altres ocasions, amb altres seleccions de l'estil, i que he hagut de guardar en .vec però no és el que vull perquè necessito la info associada.
Ho hem fet i ara tenim un altre problema: quan li fem la selecció al nou camp creat no ens ho deix guardar com a vector estructurat, diu "Nombre de parametres incorrecte en linia de comanda". Això ja m'ha passat en altres ocasions, amb altres seleccions de l'estil, i que he hagut de guardar en .vec però no és el que vull perquè necessito la info associada.
T'he enviat al correu el resultat, dins tens dos captures i el MMM. L'error que em comentes està corregit fa temps; en poques setmanes tindreu disponible una nova actualització del MiraMon.
La selecció també es pot desar de d'Eines | Bases de dades alfanumèriques | Selecció d'un subconjunt d'entitats vectorials.
La selecció també es pot desar de d'Eines | Bases de dades alfanumèriques | Selecció d'un subconjunt d'entitats vectorials.
Moltes gràcies. A reveure.
Montse Miró
Montse Miró