Bon dia,
Tinc un Vector No Estructurat .vec, que són uns poligons que representen uns determinats territoris. Vull que aquest Vector No Estructurat convertir-lo en un vector estructurat de poligons on em surti la informació de l'àrea, perimetre...
Jo faig el següent:
Ciclar
Vec--> POL
Ciclats de grups no topològics
Al final em crea un arxiu .pol però nomès m'estructura els poligons petits, és a dir, els poligons grans si li faig una consulta per localització em surt que no troba capes consultabes i informació.
I si faig consulta per localització a un petit poligon si em surt el quadre de diàleg amb la informació.
Em sabrieu dir que puc fer per solucionar aquest problema.
Moltes gràcies
Convertir Vec No Estructurat a Estructurat .POL
Re: Convertir Vec No Estructurat a Estructurat .POL
Adjunti’m la capa (VEC i DVC) i li dono un cop d’ull. Me’l pot enviar com a un missatge personal si ho desitja.
Efectivament la capa té un procedència estranya, fixis que si selecciona un objecte (als VEC s'ha de punxar sobre la línia encara que sigui un polígon) i prem “Continuar buscant” l’objecte es repeteix n vegades quan només caldria que hi fos una sola. Fen-t'ho així ja obtindrà l'àrea i el perímetre.
Si vol continuar i obtenir un POL. Segueixi els passos següents:
1. Si és possible, tornar a crear la capa sense repeticions, accelerarà el pas 3.
2. Extreure la informació dels VEC de polígons i desar-la en etiquetes (punts): Edició | Estructuració topològica | Generació automàtica d’etiquetes | vec (pol) -> vec (pnt), activant la casella “Verificar 1 etiqueta per polígon”
3. Crear la topologia: Edició | Estructuració topològica | Arcs/Nodes | VEC -> ARC i seleccionar “Generar estructuració topològica”, Tolerància 0
4. Crear la capa de polígons assignant-se els atributs a partir de la capa d’etiquetes del pas 2: Edició | Estructuració topològica | Mode simplificat, Entitats a obtenir: polígons
Si vol continuar i obtenir un POL. Segueixi els passos següents:
1. Si és possible, tornar a crear la capa sense repeticions, accelerarà el pas 3.
2. Extreure la informació dels VEC de polígons i desar-la en etiquetes (punts): Edició | Estructuració topològica | Generació automàtica d’etiquetes | vec (pol) -> vec (pnt), activant la casella “Verificar 1 etiqueta per polígon”
3. Crear la topologia: Edició | Estructuració topològica | Arcs/Nodes | VEC -> ARC i seleccionar “Generar estructuració topològica”, Tolerància 0
4. Crear la capa de polígons assignant-se els atributs a partir de la capa d’etiquetes del pas 2: Edició | Estructuració topològica | Mode simplificat, Entitats a obtenir: polígons
Moltes gràcies Edu,
Seguiré els pasos indicats haver que tal funciona.
Et dic alguna cosa
Moltes gràcies
Seguiré els pasos indicats haver que tal funciona.
Et dic alguna cosa
Moltes gràcies