Contingut d'un html en la Consulta per localització

Funcionament del MiraMon Professional i del Lector Universal de Mapes del MiraMon.
Respon
sguma
Entrades: 26
Membre des de: dj., 09 juny 2011, 13:20

Contingut d'un html en la Consulta per localització

Entrada Autor: sguma »

Bon dia,
tinc un camp de la dbf que és una adreça a un html. De la mateixa manera que una imatge en un recurs d'internet el pots mostrar en la consulta per localització indicant en les metadades que és un link i que l'incrusti, hi ha manera de mostrar el html que he indicat en el camp? He de posar algun tag en concret perquè el MiraMon mostril'html? Ara mateix em surt en blanc.
L'altre opció que he fet ha estat posar tot el codi html dins del camp... tampoc m'ha funcionat.
Moltes gràcies!

Sergi
Edu Luque
Entrades: 118
Membre des de: dc., 15 juny 2011, 17:10

Re: Contingut d'un html en la Consulta per localització

Entrada Autor: Edu Luque »

La caixa de consulta per localització és un recurs navegador d’Internet. Per defecte MiraMon formata la sortida de la consulta al seu estil, però en el moment que detecta un camp de tipus caràcter amb les etiquetes <HTML></HTML> mostrarà la pàgina web indicada, no cal activar ni l’opció “És hipervincle”, ni “Incrustar”, ni “És expressió” del Gestor de Metadades.

A continuació mostro dos exemple, el primer fa que la pàgina web ocupi tota la caixa (Captura1.png):

Codi: Selecciona’ls tots

<HTML><SCRIPT>location.replace('http://www.creaf.uab.es/miramon/what_mm/CAT/index.htm')</SCRIPT></HTML>
I el segon permet veure la pàgina web inserint-la en un marc de dimensions desitjades (width, height) junt amb la resta dels camps de la base de dades (Captura2.png):

Codi: Selecciona’ls tots

<HTML><br><iframe width=100% height=50% src="http://www.creaf.uab.es/miramon/what_mm/CAT/index.htm"></iframe></HTML>
Fitxers adjunts
Captura1.png
Captura2.png
sguma
Entrades: 26
Membre des de: dj., 09 juny 2011, 13:20

Re: Contingut d'un html en la Consulta per localització

Entrada Autor: sguma »

Moltes gràcies!
Ha funcionat correctament.
Respon