Hola,
estic generant figures de mapes que vull incrustar en uns formularis de MS Acces automàticament amb la línia de comanda tipus:
c:\MiraMon\MM32 kk.mmm /P=kk.bmp /COLPRN=1000 /FILPRN=1000 /DCMEMPRN
però no tinc massa més informació sobre aquesta comanda i m'han sorgit alguns dubtes:
- és possible generar GIF? he fet la proba i no em surt res, sé que puc generar també jpg i potser algun altre.
- hi ha alguna manera de controlar la qualitat de la impressió a banda de definir les columnes i files....?
- no sé què vol dir /DCMEMPRN
- he buscat més informació en l'ajuda del MiraMon però no l'he sabut trobar, on podria trobar més informació sobre les possibles parametritzacions d'aquesta comanda? És una opció que utilitzem molt en la generació massiva de figures de mapes però no acabem de controlar tots els paràmetres i potser no aprofitem del tot les possibilitats.
Moltes gràcies per endavant
Magda Pla
creació de figures de mapes en processos batch
Re: creació de figures de mapes en processos batch
MiraMon no desa impressions en format GIF, només: WMF, EMF, BMP o JPEG. Jo faig servir NCONVERT (http://www.xnview.com/en/nconvert) per exportar a GIF en línia de comanda, és gratuït. Per exemple:
L'explicació dels paràmetres pel MiraMon (MM32) els trobaràs a: Ajuda | Manual del MiraMon | Conceptes complementaris de MiraMon | Paràmetres en línia de comanda.
Codi: Selecciona’ls tots
MM32 Mapa.mmm" /P="FitxerSortida.jpg" /COLPRN=900 /QUALPRN=75
NCONVERT -out gif -colors 256 "FitxerSortida.jpg"
Re: creació de figures de mapes en processos batch
Moltes gràcies per la informació.
Salutacions,
Magda
Salutacions,
Magda