REQUISITS PC

Fòrum d'usuaris del MiraMon en català
Respon
janis
Entrades: 1
Membre des de: dt., 09 set. 2014, 13:46

REQUISITS PC

Entrada Autor: janis »

Bona tarda

Algú em podria informar de quins són els requisits mínims per a poder usar el programa Miramón i/o altres softwares de cartografia i de GPS, per tal que no em quedi curta? L'ús seria personal, però també voldria que em servís per si he de treballar amb el Miramón fora de la feina.

La meva intenció és comprar-me un ordinador portàtil, que també em serveixi per a ús personal. El tema de la pantalla puc resodre-la més endavant amb una pantalla fixe a casa.

Moltes gràcies.
;)
guillem
Entrades: 16
Membre des de: dt., 06 maig 2014, 15:09

Re: REQUISITS PC

Entrada Autor: guillem »

Bon dia Janis,

Tots els ordinadors que hi ha actualment al mercat suportaran prou bé Miramon. Dit això però, pots prioritzar unes coses o unes altres en funció de les teves necessitats. Per exemple, si tinguessis unes necessitats molt especifiques de visualització podries invertir més recursos en una millor targeta gràfica. En el teu cas però, crec que t’interessaria disposar d’un PC amb el màxim de RAM possible, això es el que farà el teu ordinador mes àgil. Per altre banda també et podries assegurar que sigui de 64 bits, ja que d’aquí relativament poc temps començarem a treure aplicacions en 64 bits. Espero haver-te ajudat.

Guillem
Respon