Convertir Vec No Estructurat a Estructurat .POL

Funcionament del MiraMon Professional i del Lector Universal de Mapes del MiraMon.
Respon
Cabis
Entrades: 3
Membre des de: dt., 23 oct. 2012, 12:15

Convertir Vec No Estructurat a Estructurat .POL

Entrada Autor: Cabis »

Bon dia,
Tinc un Vector No Estructurat .vec, que són uns poligons que representen uns determinats territoris. Vull que aquest Vector No Estructurat convertir-lo en un vector estructurat de poligons on em surti la informació de l'àrea, perimetre...

Jo faig el següent:
Ciclar
Vec--> POL
Ciclats de grups no topològics

Al final em crea un arxiu .pol però nomès m'estructura els poligons petits, és a dir, els poligons grans si li faig una consulta per localització em surt que no troba capes consultabes i informació.
I si faig consulta per localització a un petit poligon si em surt el quadre de diàleg amb la informació.
Em sabrieu dir que puc fer per solucionar aquest problema.
Moltes gràcies
Edu Luque
Entrades: 118
Membre des de: dc., 15 juny 2011, 17:10

Re: Convertir Vec No Estructurat a Estructurat .POL

Entrada Autor: Edu Luque »

Adjunti’m la capa (VEC i DVC) i li dono un cop d’ull. Me’l pot enviar com a un missatge personal si ho desitja.
Edu Luque
Entrades: 118
Membre des de: dc., 15 juny 2011, 17:10

Entrada Autor: Edu Luque »

Efectivament la capa té un procedència estranya, fixis que si selecciona un objecte (als VEC s'ha de punxar sobre la línia encara que sigui un polígon) i prem “Continuar buscant” l’objecte es repeteix n vegades quan només caldria que hi fos una sola. Fen-t'ho així ja obtindrà l'àrea i el perímetre.

Si vol continuar i obtenir un POL. Segueixi els passos següents:
1. Si és possible, tornar a crear la capa sense repeticions, accelerarà el pas 3.
2. Extreure la informació dels VEC de polígons i desar-la en etiquetes (punts): Edició | Estructuració topològica | Generació automàtica d’etiquetes | vec (pol) -> vec (pnt), activant la casella “Verificar 1 etiqueta per polígon”
3. Crear la topologia: Edició | Estructuració topològica | Arcs/Nodes | VEC -> ARC i seleccionar “Generar estructuració topològica”, Tolerància 0
4. Crear la capa de polígons assignant-se els atributs a partir de la capa d’etiquetes del pas 2: Edició | Estructuració topològica | Mode simplificat, Entitats a obtenir: polígons
Cabis
Entrades: 3
Membre des de: dt., 23 oct. 2012, 12:15

Entrada Autor: Cabis »

Moltes gràcies Edu,
Seguiré els pasos indicats haver que tal funciona.
Et dic alguna cosa

Moltes gràcies
Respon