Pregunta d'interès d'un usuari
Un dubte fácil: tinc una capa oberta i vull extreure una llista de vectors, dels quals conec el seu ID dins un camp. És a dir tinc unes carreteres i vull treure’n vàries que tinc en una llista i exportar un .vec
Sel·lecció d'objectes
Re: Sel·lecció d'objectes
Opció 1
1. Icona dels prismàtics (consulta per atributs)
2. Seleccionar la capa
3. El camp
4. El valor
5. Pots concatenar més d'una condició de cerca amb el “i” (AND) i “o” (OR)
6. Un cop es seleccionin els objectes que compleixen les condicions i mostri la finestra amb els elements i registres que cumpleixen la consulta, prem el botó “Desar” per crear una capa nova amb els objectes (registres) desitjats
Opció 2
Si has de seleccionar molts objectes:
1. Eines | Bases de dades | Selecció d’un subconjunt d’entitats vectorials i només generes una cerca
2. Enlloc d’executar-la (botó d’Acord), desa-la (botó BAT)
3. Edita amb un bloc de notes el BAT i afegeix totes les línies (seleccions) que vulguis fer. Desa el fitxer
4. Fes doble clic sobre el BAT des de l’explorador de fitxers i et generarà les n capes
1. Icona dels prismàtics (consulta per atributs)
2. Seleccionar la capa
3. El camp
4. El valor
5. Pots concatenar més d'una condició de cerca amb el “i” (AND) i “o” (OR)
6. Un cop es seleccionin els objectes que compleixen les condicions i mostri la finestra amb els elements i registres que cumpleixen la consulta, prem el botó “Desar” per crear una capa nova amb els objectes (registres) desitjats
Opció 2
Si has de seleccionar molts objectes:
1. Eines | Bases de dades | Selecció d’un subconjunt d’entitats vectorials i només generes una cerca
2. Enlloc d’executar-la (botó d’Acord), desa-la (botó BAT)
3. Edita amb un bloc de notes el BAT i afegeix totes les línies (seleccions) que vulguis fer. Desa el fitxer
4. Fes doble clic sobre el BAT des de l’explorador de fitxers i et generarà les n capes