Invalid certification file

Funcionament del MiraMon Professional i del Lector Universal de Mapes del MiraMon.
Respon
Climent
Entrades: 2
Membre des de: dj., 09 gen. 2014, 14:09

Invalid certification file

Entrada Autor: Climent »

Tinc mapes de cartografia 1:5000 de l'ICC i quan els obro m'indica 'Invalid certification file' en tots els dbf i en els arcs. Em podrieu dir alguna solució?
Fitxers adjunts
Us adjunto imatge del missatge
Us adjunto imatge del missatge
Anonim_MM
Entrades: 112
Membre des de: dj., 30 juny 2011, 15:35

Re: Invalid certification file

Entrada Autor: Anonim_MM »

Quan passa això és que el fitxer de certificació, que garanteix tant l'autoria com la integritat de la informació cartogràfica distribuïda, s'ha generat incorrectament o s'ha fet malbé, o que s'ha editat algun fitxer de la capa i, com que ha deixat de ser exactament com era, reps un avís dient que la certificació no és fiable.

Si ets tu que generes el fitxer MMZX o MMZ certificat, torna'l a generar amb l'aplicació MMZ i es crearan de nou els certificats vàlids.

Si no ets tu, i simplement vols deixar de rebre aquest missatge, descarrega de nou el fitxer original o esborra el fitxer certificat (en el teu cas hauries de buscar en el directori que et diu el missatge un fitxer de nom igual, però amb extensió .dbk en comptes de .dbf i esborrar-lo). Quan s'esborra un fitxer de certificat la capa continua essent funcional, però si fas, des del menú, "Informació | Vectors oberts", ja no et dirà el nom de la institució o empresa que dóna garantia del fitxer.

Si vols esborrar tots els fitxers de certificat d'una capa per tal de no rebre mai missatges com aquest, pots esborrar tots els fitxers amb extensió acabada en "??k" on ?? són els dos darrers caràcters d'una extensió certificable (*.img, *.pol; *.dbf, etc).
Respon